Наш колектив

 

    У закладі дошкільної освіти функціонує 6 груп (дистанційне навчання): 2 старші дошкільні групм, 1 середня дошкільна група, 1 молодша докільна група, 2 різновікові (молодшого та середнього дошкільного віку, середнього та старшого дошкільного віку)

У закладі працюють 18 педагогів, 2 старші медичні сестри і 13 осіб обслуговуючого персоналу.

 

Очолює роботу колективу директор – Пищик Тетяна Сергіївна, освіта – вища, відмінник освіти України; педагогічний стаж – 30 років.

 

Тетяна Сергіївна досвідчений педагог, практик, нагороджена грамотами обласного та міського значення. Особливо піклується про формування особистості дитини, розвитку її творчих здібностей та природних задатків, забезпечення умов для їх саморозвитку, самовираження в різних видах діяльності.

Вихователь – методист, спеціаліст вищої категорії, Коренькова Наталія Миколаївна, освіта – вища, педагогічний стаж – 24 роки.

Наталія Миколаївна працює у ЗДО № 21 з 1999 року. У своїй роботі виявляє педагогічну майстерність організаторський хист, широко вповаджує новаторські програми, педагогічний досвід, нові освітні технології в практику роботи педагогів ЗДО. Творчий, енергійний педагог, користується повагою у колег по роботі та батьків, любить свою справу, постійно підвищує свій фаховий рівень.

Практичний психолог - Самойленко Марія Кузьмівна, спеціаліст вищої категорії, практичний психолог-методист

  Музичний керівник  Іващенко Юлія Миколаївна, спеціаліст вищої категорії, звання вихователь-методист, 
Інструктор з фізичного виховання – Сергієнко Людмила Олександрівна, спеціаліст;

Вчитель-дефектолог – Ракова Валентина Миколаївна, спеціаліст І категорії

У  закладі дошкільної освіти перебуває 131 дитина дошкільного віку.


Принципи організації виховної роботи з дітьми:
- максимальне пристосування до природи дитини, до її вікових, фізіологічних, статевих та індивідуальних, до психологічних, національних рис;
- диференціація навчально-виховного процесу відповідно до індивідуальних задатків, нахилів, здібностей, інтересів та потреб кожного вихованця, виявлення талантів, створення якнайсприятливіших умов для їхнього розквіту, для самовираження, самоствердження й самореалізації кожної особистості;
- системність, постійність атмосфери гуманності, співдружності, співробітництва, психологічного комфорту;
- гуманізація і демократизація педагогічного процесу як найважливіша умова вільного самопочуття дитини в дошкільному закладі, її прагнення вдосконалитися, активно та ініціативно діяти, виявляти своє ставлення до людей і середовища;
 - гармонійне поєднання родинного і суспільного виховання, що ґрунтується на взаємній повазі і підтримці, активному підході до явищ навколишньої дійсності, ненав’язливому введенні дитини в життя.

 

Завдання освітньо-виховної роботи:

- гуманізація освітньо-виховного процесу;
- формування життєво-компетентної особистості шляхом пробудження в дитини духовного начала, допомога кожній дитині в самореалізації та самовдосконаленні, навчання жити серед людей, формування творчої індивідуальності на національній основі і водночас розвиток на рівні сучасності, відповідно до вікових та соціальних потреб;
 - формування гармонійно розвиненої підростаючої особистості, наділеною національною свідомістю, гідністю й прагненням зберігати й примножувати національну культуру як елемент культури загальнолюдської;
 - прищеплення загальнолюдських морально-етичних цінностей, зокрема таких якостей як: доброта, чуйність, милосердя, людяність, справедливість, правдивість, сумлінність, чесність, гідність, громадськість, повага і гуманне ставлення