Увага! Увага! Увага!

 

Шановні, дорослі, любі малята! Директор Закладу дошкільної освіти № 21 «Калинонька» Тетяна Пищик та дружний педагогічний колектив щиро запрошує 02.10.2023 року до дистанційного навчання батьків і дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.

 

У саду Калиновім ми радо вітаєм

Найкращих у світі малят –

Закоханих в мову свою веселкову,

У пісню вкраїнську чудову.

Тож запрошуєм, малят,

І дівчаток, і хлоп’ят

У садок, який «Калинонькою» зветься!

Де всім радісно живеться!

 

Дистанційні групи маленьким чомусикам допоможуть:

 

ПІЗНАЙКИ – світ цей дивний пізнавати;

ЛЕЛЕЧЕНЬКА – про оселю рідну дбати;

КАПІТОШКА – на хмаринках знань мандрувати;

ЗНАВЕРІНТ – знавцями, ерудитами стати;

КРАПЛИНКА – краплинки добра дарувати;

СОНЕЧКО – теплом увесь світ зігрівати.

 

Наш «Калиновий сад» – це так чарівно дуже!
На ягідках — краплиночки роси…
Яка ж душа залишиться байдужа
До рідної і світлої краси…
У цій рослині, справді, дивна сила,
Вона притягує і погляди, й серця…
То
ж ми її в садочку посадили,
Як подарунок самого Творця.
Щоб для родини оберегом стала,
Дітей у цьому світі берегла.
Від помислів поганих захищала,
І до порогу не пускала зла…

Нехай в Садку  калина червоніє,
У кожній ягідці – сердечко золоте.
Є оберіг, то є і в нас  надія:

Дитина кожна в нас  

Людиною зросте … 

Н.Красоткіна (в обробці)

 

 

Нормативні документи щодо організації дистанційного навчання.

Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН № 1/8504-22 від 27.07.22 року

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/8504-22 від 27 липня 2022 року

Щодо реалізації освітнього процесу в ЗДО з використанням дистанційної форми здобуття освіти.

В умовах сьогодення організація освітнього процесу повинна відбуватися з урахуванням безпекової ситуації за допомогою очної, дистанційної або змішаної форми роботи.

У процесі організації освітньої діяльності в дистанційному форматі слід звернути особливу увагу на такі аспекти:

  • організація навчання педагогічних працівників щодо дистанційної роботи з дітьми та надання їм методичної підтримки;
  • забезпечення педагогів необхідним обладнанням та доступом до інтернету;
  • організація психолого-педагогічної підтримки та супровід усіх учасників освітнього процесу;
  • систематичність організації освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку.

Бажано використовувати синхронне і асинхронне навчання.

Синхронне навчання – це процес, коли відбувається онлайн-заняття, а асинхронне – коли вихователь записує відеозаняття або записує, наприклад, мотиваційне відео і передає його батькам для самостійного опрацювання дітьми. Якщо дитина не може самостійно опрацювати наданий матеріал, то батьки опрацьовують його разом із дитиною.

В умовах запровадження дистанційної форми організації освітнього процесу батьки мають стати партнерами педагогічних працівників. Тобто перша робота має здійснюватися саме з ними, а вже далі з їхніми дітьми.

Особливу увагу треба звернути на організацію дистанційної освіти дітей з особливими освітніми потребами (далі – діти з ООП).

Рекомендуємо здійснити перехід від прямої моделі надання освітніх послуг до тренерську: вихователь переважно консультує батьків дитини з ООП щодо того, як її розвивати, як правильно заспокоїти, як впоратися з агресією чи істерикою тощо.

Педагог безпосередньо не має контакту з дитиною з ООП, але через батьків може продовжити її розвиток та освіту.

Рекомендуємо використовувати у роботі матеріали, розміщенні на сайті МОН:

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

24.03.2016  № 234

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

14 квітня 2016 р.

за № 563/28693

 

Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів

 

{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я
№ 1371 від 01.08.2022}

 

XIІ. Вимоги до розпорядку дня і навчання, організації життєдіяльності, рухової активності дітей

8. Заняття з використанням комп’ютерів дозволяється проводити для дітей старшого дошкільного віку два рази на тиждень (не більше одного разу протягом дня). Безперервна тривалість роботи з комп’ютером не повинна перевищувати 10 хвилин. Заняття проводяться у формі спеціальних вправ, ігор дидактичного характеру. Після занять з дітьми проводять зорову гімнастику. Для дітей з хронічними захворюваннями; дітей, що часто хворіють; після перенесених захворювань (протягом 2 тижнів); дітей з порушеннями зору тривалість занять з комп’ютером зменшується до 5-7 хвилин.

Для роботи з комп’ютером необхідно забезпечити раціональну організацію робочого місця: меблі повинні відповідати зросту дитини, верхня горизонталь екрана відеомонітора повинна знаходитися на рівні очей, відстань від очей до екрана - не менше 50 см. У дошкільному навчальному закладі заборонено використання дітьми нетбуків, ноутбуків та подібної комп'ютерної техніки, де клавіатура конструктивно не може бути відокремлена від монітора.

9. Заняття з використанням електронних технічних засобів навчання (далі - ТЗН) з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводяться у разі згоди батьків не більше 10 хвилин. Для дітей старшого дошкільного віку безперервна тривалість занять з використанням ТЗН (інтерактивні дошки, відеопроектори тощо) не повинна перевищувати 15 хвилин.

11. Перегляд розважальних телепередач, мультфільмів і діафільмів для дітей дошкільного віку допускається не частіше 1 разу на день. Тривалість перегляду розважальних телевізійних передач не повинна перевищувати 20 хвилин на день для дітей 3-4 років і 30 хвилин для дітей 5-6 років.

Друзі сайту

МОН України

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

ЕЛЕКТРОННА РЕЄСТРАЦІЯ В ЗДО

ЧОІППО